2012. február 29., szerda

Kedvenc ruháim... egész ruhák, alkalmi ruhák

Gondolkoztam mivel is kezdjem a blogolást, végül arra jutottam, bemutatom ruhatáram  kedvenc, általam legszebbnek tartott darabjait.
Ezúttal az alkalmi ruháimat egész ruháimat mutatom be. Van köztük márkás, kevésbé márkás darab is.
Stílusomra talán leginkább a nőies jelző illik, kiegészítve néha  sportos darabokkal. Szavak helyett beszéljenek inkább a képek:-) Kellemes nézelődést kívánok! Kattints a folytatáshoz.




1. Zara ruha, egy megvalósult álom ez a ruha. Szerelem volt első látásra:-) Az öv nem tartozék, azt egy olasz butikban vettem.Néha nem ezzel, hanem egy szimpla szatén  szalaggal hordom. Olyan Carrie Bradshow-s:-)  I love it! (ára: 12.000 Ft körül)
 2.  Magenta ruha, először talán nem is kaptam volna fejem erre a darabra, de mikor megláttam a kifutón a modellen , egyből tudtam, hogy kell. Ez egy 2 in 1 ruha, azaz 2 különálló ruha. Az alsó réteg egy spagettipántos csipkés aljú  miniruha, felette van a hosszú ujjas tunika. Egyben vagy külön is hordható.
(ára: 11.000 Ft körül)
3. Magenta ruha, szintén szerelem volt első látásra. Szerintem egy igazi klasszikus kis fehér ruha, csipkehatású anyagból, alul + 1 réteg van, hogy ne látszódjon át. (ár: 11.000 körül)
4. Victoria's secret horgolt miniruhák, fekete fehér/fehér. Ezt inkább így a modellen mutatom be, kiterítve nem vehető ki annyira a fazon. Amikor megláttam ezt a ruhát Alessandra Ambrosion, egyből tudtam, hogy kell. Vettem is mindjárt 2 színösszeállításban. Akárhányszor van rajtam ez a fajta ruha, valaki mindig megkérdezi honnan van. Hát innen:-) (Ára: 70 dollár/db)
5.  Fekete csipkés dupla ruha: Nagyon szexi viselet. Szintén klasszikus fekete.
Márka: Kikiriki
(ár: 8000Ft, de szerintem olcsóbban is hozzá lehet jutni)


6.-7. Blue Nature & X-Factory: ezek elég kirívó ruhák, de nyáron nyaralás alkalmával szívesen veszek fel ilyen színes miniruhákat. (ár: 7000Ft/db)




8. Olasz alkalmi ruha: ez az egyik legjobb vétel. Gyönyörű az egész ruha, a szabás, az anyag...minden tetszik rajta, már alig várom hogy felavathassam.:-)) (ára: 3000Ft)
 9-10-11. Variácók feketére: Zara, Amisu, Goddness: minden nő ruhatárában jó esetben fellelhető legalább egy kis klasszikus fekete. Nekem, mivel az egyik kedvenc színem a fekete, így több is van.
(árak: 5000, 3000, 6000Ft)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése